Skip til primært indhold

Hyppigt stillede spørgsmål

Her kan du få svar på nogle af de spørgsmål, vi hyppigt får

Få svar på spørgsmålene her

Du kan altid se dine tider i appen Mit Sygehus under menupunktet Mine Aftaler. Appen kan downloades i Appstore eller Google Play. Du skal logge på med dit Mit ID første gang, du bruger appen.
Du kan få hjælp til appen hos IT-assistenten i forhallen på OUH.

Der kan være sket en fejl, så de ikke er blevet lagt ind. Ring til os på tlf. 65 41 21 30.  

Du kan opleve ventetid, når du ringer til en af vores patientforløbsvejledere. Der er desværre tit pres på telefonen. Det er bedst at blive i røret. Så kommer du igennem køen. Hvis du lægger på og ringer op igen flere gange, kommer du bag i køen hver gang.
Hvis du oplever, at forbindelsen bliver afbrudt, skyldes det en teknisk fejl, som vi desværre oplever af og til.

Du kan opleve ventetid, når du ringer til en af vores patientforløbsvejledere. Der er desværre tit pres på telefonen. Det er bedst at blive i røret. Så kommer du igennem køen. Hvis du lægger på og ringer op igen flere gange, kommer du bag i køen hver gang.
Hvis du oplever, at forbindelsen bliver afbrudt, skyldes det en teknisk fejl, som vi desværre oplever af og til.

Du kan blive vaccineret på apoteket eller på vaccinationscentre. Du skal ikke kontakte din egen læge. Mange apoteker har vaccinationer uden tidsbestilling. Se på apotekets hjemmeside, hvornår de har tider.
Derudover er der mulighed for vaccination på Ærø Sygehus og på vaccinationscentre i Svendborg, Odense, Esbjerg, Sønderborg, Aabenraa, Kolding og Vejle.

Du kan se dem på sundhed.dk.

Du kan bestille medicin på vores hjemmeside her Bestil medicin

Du kan skrive til os på sikker mail via www.ouh.dk/odex og bede om at blive ringet op af din læge.

Ring til os på tlf. 65 41 11 52.

Du kan ikke selv booke i FDH. Når du skal tappes, bliver du kontaktet af os. Har du ikke hørt fra os, når der er gået en dags tid, så ring til os på tlf. 65 41 11 52.

APPFWU02V