Gå til indhold
FORSIDEN | LÆS OP | REN TEKST | PRINT | SITEMAP |
header ouh 1ouh header 2
ForsidepilOm OUHpilDirektion og stabepilDirektionpilnyhederpilOUH får eget rejsekontor fra 1. august

OUH får eget rejsekontor fra 1. august

Central bestilling af tjenesterejser og overnatning skal sikre lave priser og korrekt håndtering af bilag.


Direktionen besluttede tidligere på året at etablere et centralt rejsekontor på OUH, og fra den 1. august 2016 er kontoret ”OUH RejseService” en realitet.
RejseService skal hjælpe og servicere alle ansatte på OUH, når man skal på tjenesterejse for OUH. RejseService skal samtidig sikre lave priser samt overholdelse af indkøbsaftaler, retningslinjer (fx statens takster) og gældende dokumentationskrav.
Det betyder, at alle ansatte på OUH fra 1. august 2016 skal bruge RejseService, når man skal på tjenesterejse for OUH, uanset om rejsen er finansieret af driftsmidler eller forsknings-/projektmidler. Fra den dato dækker OUH ikke rejser bestilt uden om RejseService.

Sådan bestiller du rejser via RejseService
10-turskort og Rejsekort Erhverv bestilles skal bestilles på ouh.rejseservice@rsyd.dk og administreres lokalt i de enkelte afdelinger jf. brev udsendt den 30. juni 2016.
Bestilling af fly- og togrejser samt hotelovernatning i både ind- og udland sker ved, at man på intranetsiden http://info.ouh.dk/wm486919 tilgår en elektronisk bestillingsblanket via bestillingssystemet ”Din sagsmappe, Bruger”.
Man kan bestille egne rejser og/eller rejser for andre. Der kan bestilles rejser for flere ad gangen, hvis man skal flere af sted sammen.
Når man har indsendt sin bestilling, vil godkenderen af bestillingen modtage en mail med et link til ”Din sagsmappe, Leder/Godkender”. Godkenderen logger via linket på systemet og godkender (eller afviser) bestillingen.
Der er vejledninger til brug af systemet på intranetsiden.
Når bestillingen er godkendt, sendes den automatisk videre til ekspedition hos RejseService.

Sådan hjælper RejseService
RejseService finder passende transport, hotel m.m. og sender forslag til den rejsende til godkendelse, inden rejsen bestilles. Når rejsen er bestilt, sender RejseService billetter, hotelvoucher samt forsikringspapirer (rejse-/sygeforsikring) til den rejsende på mail.
RejseService påbegynder ekspedition af rejsebestillingen inden for 24 timer ved bestillinger, der modtages mandag til torsdag. Bestillinger, der modtages fredag, ekspederes senest efterfølgende mandag.
RejseService vil fremover modtage alle fakturaer vedrørende rejsebestillingerne, og RejseService sørger således for rettidig betaling efter kontrol af den enkelte faktura i forhold til den enkelte bestilling.

Kontakt til RejseService
Kontoret har åbent for henvendelser alle hverdage mellem kl. 8.00 og kl. 15.00. Fra 1. august kan du komme i kontakt med RejseService på følgende måde:
• Rejsekonsulent Birgitte Juhl Pedersen, telefon 24 97 79 30
• Rejsekonsulent Doris Fehlberg, telefon 24 97 79 27
• Mailadresse er ouh.rejseservice@rsyd.dk
• Personlig henvendelse kan ske på ”adressen” – Indgang 101, 3. sal.
 


Siden er sidst opdateret: 29-07-2016 af Odense Universitetshospital.